עדכוני מכאניקה – 13.07


בליברה 5 נטשנו חלק מהמכניקות הישנות שנאשרו עוד מימי ליברה 1. הכוונו את המכניקה בכיוון של מחקר, פיתוח וגילוי.

 

עמידות – עמידות נשארה כמו במשחקים קודמים, היכולת מאפשרת לדמות התנגדות לרעלים ועוד נקודות פגיעה

אלכימיה – אלכימיה נשארה כמו בשנים קודמות. בעוד שהוספנו השפעות, חומרים וטכניקות המכניקה עצמה עובדת כמו בעבר. כמו כן, אני מוודאים כי יהיה קל יותר לייצר מספר שיקויים ספציפיים (כמו מרקחת בריאות) בעלות נמוכה.

רפואה – רמה 1 של רפואה חוזקה קצת. כמו כן, התמחות האנטומיה הוחלפה בהתמחות הניתוח. יתר מזאת, דמויות אשר נמצאות ב-0 נק"פ מקבלות 10 דק' לפני שהן מתות.

השפעה ועושר – היכולת לא מביאה לדמויות אוטומטית שטחים. דמויות מלייבון יקבלו את האופציה לקבל מטבעות השפעה.

מסחר – היכולת פתוחה באופן רשמי לרמה 6. פרט לזאת, היכולת נשארה כמו בשנה שעברה.

נוכלות – יכולת חדשה אשר אוספת בתוכה את יכולת פריצת המנעולים וכן פותחת את סולם ההברחות. הברחות מאפשרות לדמות להכניס מוצרים למשחק (כמו סוחר).

דרכו של לוחם – דרכו של לוחם הינה הדרך היחידה לקבל יכולות לחימה במשחק. לאור השינויים הללו, סולם יכולות זה קיבל שדרוג.

מאיגה – קוסמים יכולים לנוע בצורה חופשית (יחסית) בין קסם חיים לקסם קריסטל. ניתן לקחת מעל מעל 5 נק' בתחום, יש לקרוא על כך בדף הרלוונטי. ניתן ליצור וללמוד קסמים במהלך המשחק

כהונה –  נעשה סדר בכמות האנשים לעשיית טקסים. ניתן ללמוד טקסים במהלך המשחק

מלומדות – יכולת חדשה המאפשרת התמחות במחקר ופיתוח

יצירה – תחום היצירה שונה לחלוטין. לכל יכולת (מאיגה, כהונה, מלומדות, מסחר, נוכלות, רפואה, דרכו של לוחם והשפעה ועושר) יש הקבלה תיאורטית שמאפשר מחקר ויצירה. יש לקרוא על כך לעומק תחת עמוד היצירה.

פריצת מנעולים – יכולת זו אוגדה לתוך יכולת הנוכלות.

קרוא וכתוב – יכולת זו ירדה במשחק הנוכחי. כל הדמויות יכולות לקרוא ולכתוב

פענוח צפנים – יכולת פענוח צפנים מתקבלת כחלק מסולם המלומדות

יצירת קסמים – ניתן ליצור קסמים חדשים תוך כדי משחק

משימות מסחר – משימות הסחר שונו על מנת להתאים לתמה של מחקר ופיתוח

משימות נוכלות – משימות נוכלות ינתנו לדמויות אשר לקחו נק' בנוכלות. דמויות ידרשו לגנוב חפצים אמיתיים מאזורים משחקיים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט